V souvislosti s novou evropskou legislativou, tzv. GPDR, věnujte, prosím, pozornost dokumentu týkající se GDPR (DOC).
Podrobné informace ke směrnici GDPR (PDF), doplňující informace o spolupracujících organizacích (XLS) a Směrnici "Výkon práv subjektů údajů (DOC) si můžete stáhnout.
Vytvořit dětem předpoklady pro:
Výchovně-vzdělávací program školy
Základní prostředek k dosažení cílů je plnění školního vzdělávacího programu, rozpracovaného do tematických okruhů při plnění vzdělávacího programu je důležité, aby vedle cílů poznávacích byly plněny i cíle hodnotové, orientované k formování osobnostních rysů a mravních vlastností dětí.
Klima školy
Zaměřovat se na celkové kulturní prostředí školy, na kvalitu řízení (všechny složky, nejen ředitelka školy) a na systém mezilidských vztahů, ten je dán především vztahy mezi učiteli a dětmi, mezi učiteli a ostatními pracovníky školy, učiteli a rodiči, vztahy mezi vedením školy a pedagogickým sborem a v neposlední řadě i mezi dětmi samotnými dále rozvíjet loajalitu ke škole, která je dána podporou cílů školy a zájem o vše, co s prací školy souvisí.
Organizace školy
Mít vypracovaný organizační řád se všemi kompetencemi a organizační dokumenty školy (Vnitřní řád, Provozní řád...), neustále je inovovat, aby odpovídaly skutečným potřebám školy při vlastním organizování prosazovat osobní zodpovědnost a zainteresovanost, dále autoritu, která vychází z osobních a profesionálních kvalit. Vedle vztahu nadřízenosti a podřízenosti uplatňovat i další formy komunikace (informace, rady, výměna názorů, apod.).
Integrované a talentované děti
Škola bude vytvářet prostor pro všechny děti. Individuálním přístupem, dále formou soutěží a nadstandartní nabídkou podporovat talentované děti ve spolupráci s psychologem pečovat o děti se specifickými poruchami učení a chování logopedické péče.
Spolupráce rodiny a školy
Prosazovat jednotnou výchovu rodiny a školy pravidelně informovat rodiče nejen o jeho dítěti, ale dávat jim základní objektivní informace o škole, o problematických oblastech při výchově dětí snažit se rozvíjet oboustranný tok informací (škola, rodina). Tyto informace předávat i širší veřejnosti požadovat na rodičích, aby se při rozhovoru s dítětem zajímali o jeho práci ve škole při obtížích spolupracovat s třídními učitelkami a psychologem připravovat pro rodiče vystoupení dětí, výstavky, další společné akce, apod.
© 2025 Mateřská škola Štěpánov, Sídliště 555, příspěvková organizace, Kontaktovat webmastera, Prohlášení o přístupnosti, Mapa stránek
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO